Novosti



NOVA I ORIGINALNA KAO I UVIJEK - VESPA GTS



Vespa GTS nastavlja razvoj dizajna i tehnologije, ali ono što se nikada ne mijenja je njezin šarm i status talijanske ikone. Ova elegantna suputnica sada ima novi stil i značajke udobnosti dizajnirane za svaku pustolovinu u koju se upustite.

 

Autenticna i sportska - Vespa GTV



Nevjerojatan spoj mita i suvremenosti, s niskim prednjim svjetlom, upravljačem s vidljivom cijevi, potpuno novim sportskim detaljima i opremom najnovije tehnologije, ova Vespa je kao nijedna druga!

Vespa je predstavila novi GTV model koji zaista izgleda nevjerovatno. U pitanju je novo izdanje koje je dizajnirano da proslavi rođendan originalne Vespe koja je predstavljena davne 1951. godine.

Novi skuter je baziran na novim Vespa modelima, ali sadrži kombinaciju modernog i klasičnog Vespa izgleda koji godinama osvaja ljude širom svijeta. Za Vespu se slobodno može reći da je najpopularnjiji skuter na svetu, a GTV model će biti kao šlag na torti koji će sigurno učiniti da Vespa postane još popularnija.

Piaggio predstavio novi MP3



Piaggio je na sajmu EICMA predstavio novi MP3 za 2022 godinu, a u navedenom modelu debitovala su 2 nova motora: 400ccm sa 35,5 KS i novi motor 530ccm sa 44,5 KS. Novi MP3 u salonima se očekuje tokom 2022. godine.

Predstavljen e-skuter Piaggio One



Originalni dizajn Piaggio One modela sadrži esencijalnost koju traži gradska električna mobilnost, ali zadržava nepogrješivi stil, kvalitetne materijale i završnu obradu koja je karakteristična za sve Piaggio skutere. Na prvom mjestu, One je skuter iznimno lagan za korištenje, stvoren kako bi unaprijedio i pojednostavio svakodnevno putovanje u gradu, a pokreće se uz pomoć signala daljinskog upravljača.

Na cesti, novi Piaggio e-skuter vozilo je kojim je lako upravljati, ima udoban položaj sjedenja, nisko sjedalo, dovoljno prostora za noge te praktične, čvrste oslonce za noge suvozača. Označava dolazak potpuno nove generacije električnih skutera te je premijeru imao na Tik Toku.

Piaggio One ima mnoštvo tehnoloških dodataka uključujući digitalnu instrument-ploču u boji sa senzorom koji prilagođava razinu svjetla prema ambijentalnom osvjetljenju, full LED svjetla, sustav paljenja bez ključa i dvije mape rada motora. Jedini e-skuter u svojoj kategoriji koji ima dovoljno mjesta za odlaganje pod sjedalom. Bit će dostupan u nekoliko verzija različite snage (moped i motocikl) te različitog dosega. Svi će biti pokretani električnim motorom, a litij ion baterija moći će se jednostavno izvaditi i puniti kod kuće ili u uredu.

 

Aprilia SR GT 125/200



Aprilia je na sajmu motocikala EICMA 2021/22 pripremila i predstavila novi model Aprilia SR GT 125/200, koji predstavlja novu kombinaciju skutera i enduro-motocikla sa motorima od 125 ccm i 200ccm

Aprilia SXR 50



Aprilia je za novu sezonu predstavila novi gradski skuter SXR 50 sa novim četverotaktnim motorima od 50 ccm koji zadovoljavaju EURO 5 norme izduvnih gasova.

NOVI PIAGGIO BEVERLY



Piaggio je predstavio novu generaciju oduvijek popularnog Beverlyja, ljepšeg, bitno snažnijeg i modernijeg.

Dizajn je izveden u duhu prošle godine predstavljenog Medleyja, što je svakako pohvalno, a uz to što vizualno djeluje i atraktivnijii i agresivnijii nego dosad, novi Beverly je i tehnički bitno promijenjen. Posebno u slučaju modela Beverly 400, koji zamjenjuje dosadašnji 350, a u paketu s većom zapreminom može se pohvaliti i značajnim skokom snage sa 30,2 na 35,4 KS. Istovremeno, Beverly 300 HPE ostaje na istoj zapremini, ali i kod njega bilježimo značajan skok snage sa 21 na 25,8 KS.

 

 

Novi Piaggio MP3 300 HPE



Italijanski proizvođač motocikala Piaggio već godinama uspješno unapređuje ono što je 2006. godine donijela njihova prva verzija revolucionarnog skutera MP3 sa tri točka. Verzija MP3 300 HPE ABS/ASR nije samo unapređena predhodna verzija predhodne, već potpuno novi Model.

MP3 300 HPE ABS/ASR pokreće potpuno novi agregat zapremine 300 ccm, koji sada razvija snagu od 26 KS. U poređenju sa starom 300 LT verzijom odmah ćemo primjetiti razliku u prednjoj i zadnjoj svjetlosnoj grupi, usisniku na prednjem dijelu kao i novom sjedištu.
 
Novi MP3 300 LT ABS ASR jedan je od najsigurnijih skutera na tržištu. Pored njegovog karakterističnog prednjeg vešanja sa dva točka, koje samo po sebi donosi veliku stabilnosti i sigurnosti, tu su i ABS kočioni sistem i sistem proklizavanja ASR.

 

 

VESPA SLAVI 70 GODINA



VESPA SLAVI 70 GODINA, 1.5 MILIJONA SKUTERA PRODANO OD 2005.

Piaggio Grupa uspjesno nastavlja zivot legende, s nizom novih modela poput 946, Primavera, Sprint i nove verzije GTS modela. Izazov dizajn, tehnologije i kvalitete pratio je izazov pretvaranja proizvoda koji je simbol Italije u svjetsku marku. Piaggiov uspjesan odgovor na taj izazov ogleda su u brojkama: 1.500.000 skutera proizvedenih od 2005., s prognozom od dodatnih 166.000 do kraja 2016.
Uvid u planove za proslavu 70 godina Vespe otkriva nove varijante i boje prikazane na sajmu EICMA.

Nova Vespa Elettrica



Nakon što su nas posljednje dvije godine dražili informacijama oko nove električne Vespe, u Piaggiu su napokon predstavili konačnu, serijsku izvedbu prve električne Vespe.

Električna Vespa raspolagat će performansama na razini prosječnog skutera od 50 ‘kubika’. Talijanski moped pokreće elektromotor od 2,7 KS uparen s litij-ionskom baterijom dostatnom za stotinjak kilometara vožnje. Elettrica najviše može razviti 5,4 KS odnosno čak 200 Nm, no moguće ju je i ograničiti na eko režim i brzinu do 30 km/h.  U Piaggiu kažu kako baterija ima životni vijek od kakvih 1.000 ciklusa punjenja, odnosno između 50.000 i 70.000 kilometara. Za jedno punjenje putem standardne utičnice potrebno joj je 4 sata.

Talijani tek trebaju definirati cijenu, no Elettrica sigurno neće biti jeftina budući da je Piaggio planira pozicionirati u viši rang svoje trenutne ponude.

 

Moto Guzzi V9 Bobber Sport



Piaggio predstavio novi MP3



Piaggio je predstavio novi MP3 za 2020. godinu, a u navedenom modelu debitovala su 2 nova motora: 350ccm sa 32KS i novi motor 500ccm sa 44KS. Novi MP3 u salonima se očekuje na proljeće 2019. Dragulj u kruni Piaggiovog skutera na tri kotača je prednji ovjes, elektro-hidraulički paralelogram sa sustavom blokade nagiba. Ovo ne samo da omogućava skutera da ostane uspravan kod zaustavljanja, nego i olakšava guranje skutera dok je ugašen. Parkiranje je također lagano jer nema potreba za podizanjem na oslonac. Kao da letite, krećete se, a ne morate spuštati noge na tlo.