Novi, jednocilindrični 500 HPE ( High Performance Engine). Može se pohvaliti 14% boljim performansama u odnosu na raniji 500 agregat, s maksimalnom snagom od 44,2 KS te što je važno za tri kotača, značajnim smanjenjem potrošnje goriva. „Ride by Wire“ elektronski sustav gasa optimizira rad agregata čak i pri malim brzinama mijenjanjem mapa jednostavnim pritiskom prekidača na upravljaču.
Nova je i zaštita variomata te završna obrada bloka agregata čiji ispušni sustav dolazi s novim prigušivačem, smanjujući buku i optimizirajući zvuk.
Dragulj u kruni Piaggiovog skutera na tri kotača je prednji ovjes, elektro-hidraulički paralelogram sa sustavom blokade nagiba. Ovo ne samo da omogućava skutera da ostane uspravan kod zaustavljanja, nego i olakšava guranje skutera dok je ugašen. Parkiranje je također lagano jer nema potreba za podizanjem na oslonac.
Kao da letite, krećete se, a ne morate spuštati noge na tlo.
Galerija slika:
Tehničke specifikacije:
Agregat: Jednocilindrični, četverotaktni Obujam: 493 cmł Provrt x hod: 94 mm x 71 mm Maksimalna snaga: 32,5 kW (44,2 KS) pri 7,750 o/min Maksimalni okretni moment: 47.5 Nm pri 5,500 o/min Razvod: Jedna bregasta osovina u glavi, četiri ventila Napajanje: Elektronsko ubrizgavanje, Ride by wire, dvije mape (ECO I STD) Podmazivanje: Mokri karter Hlađenje: Tekućinom Prijenos: Automatski CVT Spojka: Automatska, centrifugalna, suha Potrošnja goriva: 25 km/l (WMTC metoda) Euro norma: Euro 4 Prednji ovjes: Paralelogram Stražnji ovjes: Dva amortizera s kontinuirano podesivom prednapregnutošću opruge Prednja kočnica: Dvostruki disk Ř 258 mm Stražnja kočnica: Disk Ř 240 mm Sustav kočenja: ABS-ASR Kotači: Prednji 110/70-13” x 2, stražnji 140/70-14’’ Dužina/širina/međuosovinski razmak: 2,200 mm/800 mm/1,540 mm Visina sjedala: 790 mm Spremnik goriva: 12 litara Težina vozila spremnog za vožnju: 275 kg